» Odborné poradenství

Kvalitní a rychlé odborné poradenství


Naši odborní poraci Vám rádi, a ochotně, pomohou se správným výběrem manipulační, zdvihací a vychystávací techniky. Své dotazy můžete zasílat buď elektronickou formou na email: info@manipulacni-technika-levne.cz a nebo můžete zvolit rychlou, a on-line, variantu prostřednictvím naší infolinky +420 - 734 838 003.
V obou případech se Vám dostane rychlé, dobré a kvalifikované rady.

Jsme se vědomi, že je velmi důležité, aby zakoupená manipulační technika byla nejen levná, ale také plně funkční přesně pro ten účel, pro který byla zakoupena. Proto rádi pomůžeme analyzovat Vaše požadavky a naši pracovníci najdou to vhodné řešení, které Vám bude plně vyhovovat. Pokud tedy budete mít jakoukoli otázku týkající se manipulační techniky obecně, nebo nebo se Váš dotaz bude týkat paletového vozíku, vysokozdvižného vozíku, zdvihacího stolu nebo zdvihací plošiny, rudlů a jiné zdvihací a manipulační techniky - kontaktujte nás!


Připravili jsme pro Vás také seznam nejčastějších otázek a odpovědí (FAQ):


1) Kdy bude zboží dodáno?

Odpověď: Zboží je expedováno ihned po vyřízení objednávky (platí u zboží, které je zasíláno dobírkou). O expedici zboží je zákazník informován přestřednictvím emailu, který uvedl při objednání produktu. U zálohové faktury je zboží expedováno ihned, jakmile je platba za zboží připsána vrub účtu prodávajícího. Po expedici je zboží dodáno, na adresu uvedenou v objednávce jako adresa dodací, a to následující pracovní den od vyzvednutí zásilky přepravní službou. Řidič přepravní služby zpravidla vyrozumí zákazníka telefonicky.


2) Kdy, a jak rychle, je realizován rozvoz zboží?

Odpověď: Rozvod zboží probíhá každý pracovní den. U prodávajícího je zboží vyzvednuto cca kolem 15 hodiny a nejpozději do stejného času (tzn. následující pracovní den) musí být objednané zboží zákazníkovi doručeno. Příjem objednávek přes náš eshop (http://www.manipulacni-technika-levne.cz), probíhá nejpřetržitě a došlé objednávky zdvihací a manipulační techniky jsou vyřízeny nejpozději v nadcházejícím pracovním dni. Celý proces doručení je tedy VELMI rychlý a pro zákazníka komfortní.


3) Jaká je záruka Vašich produktů?

Odpověď: Veškerá námi prodávaná manipulační, zdvihací a vychystávací technika má prodlouženou záruční dobu (záruku) na 2 roky (24 měsíců je sice zákonná povinnost, ale pouze pro běžné zákazníky - fyzické osoby. U nás však získá záruku 2 roky každý zákazník a to bez ohledu na to, zda-li se jedná o fyzickou nebo právnickou osobu). Navíc za příplatek Vám nabízíme prodlouženou záruku a to na nadstandardně dlouhou dobu 36 měsíců (tedy o +1 rok delší záruku)! Prodloužená zázuka 36 měsíců je počítána z nákupní ceny zboží a činí 10% navýšení u mechanické manipulační techniky a 15% u manipulační techniky s elektrickým pohonem. Pokud budete mít o prodlouženou záruku 36 měsíců zájem - stačí pouze toto přiložit v textové formě do své objednávky tuto informaci a správně bude přepočítána cena a potvrzena prodloužená záruka na záručním/dodacím listě.


4) Jak si mohu být jist, že jsou Vaše výrobky kvalitní?

Odpověď: Každý odeslaný produkt prochází, před odesláním zákazníkovi, důkladným procesem testování. V rámci toho jsou vyzkoušeny všechny deklarované funkce stroje a výrobek je zkoušen na maximální zatížení. Chápeme totiž, že je nezbytné získat opravdu plně funkční produkt manipulační, zdvihací a vychystávací techniky. Samozřejmě druhá část problému je i ochrana lidského zdraví, a života obecně, na kterou dbáme v první řadě. Můžete si být tedy 100% jisti, že dodaný, potažmo objednaný stroj, bude před předáním výborně otestován a bude plně funkční.


5) Co obnáší finanční prověření firmy pro fakturaci Vašich výrobků?

Odpověď: Jedná o velmi rychlou kontrolu, kdy se prověřována bonita firma speciální bankovním softwarem. V žádném případně se nejedná o veřejnou kontrolu nebo lustraci společnosti, ale pouze o bankovní prověření schopnosti objednatele hradit svůj závazek. Tato kontrola trvá našim pracovníkům cca 5 minut a je možné ji provést po telefonu bez nutnosti registrace nebo zasílání jakýchkoliv dokumentů. Toto prověření je navíc zcela zdarma.


6) Jaké jsou ceny za dopravu a jak jsou vypočítávány?

Odpověď: Ceny za dopravu objednaného zboží jsou stanoveny paušálně, a to pro celou Českou republiku. Cena se vypočítává z váhy zboží a je vždy viditelná již v samotném košíku objednávky. Vždy tedy předem přesně víte, kolik za dopravu zaplatíte. Ceny dopravného, stejně tak jako produktů, jsou v první fázi nákupního košíku uvedeny bez příslušné sazby DPH. Ceny za dopravu jsou velmi nízké a tak věříme, že pro zákazníka budou velmi zajímavé!


7) Je zpolatněna dobírka záliky?

Odpověď: Ano, dobírka je zpoplatněna částkou 40,-Kč bez DPH. Dobírečné je samostatně účtováno a je zobrazeno i v nákupním košíku. Fakturovaná částka je samozřejmě včetně dobírky. Dobírka se hradí přímo řidiči přepravní služby, která zásilku doručí. Následně je vybraná částka přeposlána přepravní firmou na účet prodávajícího, avšak toto je již zcela bez součinnosti kupujícího. Povinnost kupujícího končí uhrazením částky za dobírku řidiči přepravní služby. Zaplacením jsou splněny veškeré finanční závazky, které kupujícímu vůči prodávajícímu má.


8) Mohu také zakoupit zboží na splátky?

Odpověď: Můžete využít nejen nákupu na odložené splátky manipulační techniky, ale také je možné využít nabídky/služeb leasingové a úvěrové společnosti Essox nebo ČSOB Leasing. Nejsnažší, a také nejlevnější, možností je úvěrovat zakoupenou manipulační techniku tak, že si klient vybere nákup právě na rozložené splátky. V praxi to znamená, že je fakturovaná částka rozložena poměrnou částí na 3 splátky, a to vždy po jednom měsíci (celková délka nákupu nepřesáhne 90 dní).
Více informací naleznete v sekci Leasing_Úvěr.


9) Je možné si Vaše produkty vyzkoušet před samotnou koupí?

Odpověď: Tuto službu, jako jedni z mála firem na trhu, nabízíme a jmenuje se DEMO manipulační, zdvihací a vychystávací techniky. Jedná se na trhu o ojedinělo službu, která dává zákazníkovi možnost v klidu si zdarma vyzkoušet vybraný výrobek. A pokud s ním budete spokojeni tak není nic snažšího, než si ho rovnou ponechat a zaplatit vystavenou fakturu (v rámci DEMO programu je zákazníkovi vždy předán nový stroj). V opačném případě je možné zboží bezplatně vrátit zpět prodávajícímu. Jsme si však natolik jisti kvalitou našich produktů, a ze zkušeností víme, že většina zákazníků si na konci zkušebního demo období produkt ponechá pro další používání. Více informací naleznete v sekci DEMO.

 

Máte nějaké další otázky týkající se manipulační techniky nebo třeba paletových vozíků...? Navštívit můžete také FAQ na našem patrnerském webu www.PALETOVACI-VOZIKY.cz, kde je taktéž zobrazeno mnoho otázek od zákazníků a to vždy včetně rady, jak daný problém vyřešit.